منتدى عرب فلوريدا Arab Florida

ملتقى طلاب فلوريدا، عرب فلوريدا، ولاية فلوريدا، أورلاندو، تامبا، جاكسنفل، مالبورن، ميامي، كوكو بيتش، UCF USF
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 Exploring the new generation of prosthetics

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
الإدارة
Admin


عدد الرسائل : 178
تاريخ التسجيل : 19/12/2008

مُساهمةموضوع: Exploring the new generation of prosthetics   الأربعاء 02 فبراير 2011, 8:26 am


Exploring the new generation of prosthetics

Posted: 11/19/2010

* Web Produced by: Amanda Nembhard

Cheryl Douglas is re-discovering her kitchen skills. The connoisseur of french cuisine lost both arms and both legs to an infection.

She was in the hospital for three months, rehab for eight. Douglas' re-gaining that independence with this bionic hand. On the I-Limb, each finger moves individually, allowing her to grip objects.

Electrodes attached to the end of cheryl's limb pick up signals from her muscles. A computer inside the hand picks up the signals and directs each finger to move.

Researchers at the University of Pennsylvania are taking prosthetics one step farther: Developing one that moves with the power of the mind. Doctor Douglas Smith and his team grew a mini-nervous system. Their plan: Attach electrodes to the mini nervous system. Transplant it into the spinal cord and it will work like an extension cord -- connecting the patient's thoughts to movements. For someone like cheryl new technology means a new outlook on life.

Doing and living without limits. The I-Limb that Cheryl uses weighs several pounds less than a traditional prosthetic hand. It costs about 18-thousand dollars, and is typically covered by insurance.



BACKGROUND: A prosthesis, prosthetic, or prosthetic limb is an artificial device extension that replaces a missing body part. It is estimated that one out of every 200 people in the U.S. has had an amputation.

TRADITIONAL PROSTHETICS: The pylon is the internal frame or skeleton of the prosthetic limb. The pylon must provide structural support and has traditionally been formed of metal rods. In more recent times, lighter carbon-fiber composites have been used to form the pylons. The pylons are sometimes enclosed by a cover, typically made from a foam-like material. The socket is the portion of the prosthetic device that interfaces with the patient's limb, stump or residual limb. Because the socket transmits forces from the prosthetic limb to the patient's body, it must be meticulously fitted to the residual limb to ensure that it doesn't cause irritation or damage to the skin or underlying tissues. The suspension system is what keeps the prosthetic limb attached to the body. The suspension mechanism can come in several different forms. For example, in the case of a harness system, straps, belts or sleeves are used to attach the prosthetic device. For some types of amputations, the prosthetic is able to stay attached just by fitting around the shape of the residual limb. One of the most common types of suspension mechanisms relies on suction. Though most prosthetic limbs have these basic components in some form, each device is unique and designed for a specific type and level of amputation. ( Source: Amputee Coalition Of America)

BIONIC FUTURE: Investigators at the University for Pennsylvania School of Medicine created a new way to make prosthetics. It’s a biological interface that could link a patient's nervous system to a thought-driven artificial limb. The idea is to use regions of undamaged nervous system tissue to provide command signals to drive a device such as an artificial limb. The challenge is for them to have the prosthetic perform naturally. For example: A patient's thoughts could convert nerve signals into movements of a prosthetics, while sensory stimuli, such as temperature or pressure, provide feedback to adapt the movements. Like an extension cord, the non-electrode end of the lab-grown nervous tissue could integrate with a patient's nerves, relaying the signals to and from the electrode side, in turn connecting them to an electronic device. This system may, one day be able to return function to people who have been paralyzed by a spinal-cord injury, lost limb, or in other ways. (Source: Penn Medicine Press release)

المرجع: http://www.wptv.com/dpp/news/health/medical_breakthroughs/exploring-the-new-generation-of-prosthetics

ترجمة قوقل بدون تعديل:

استكشاف جيل جديد من الأطراف الاصطناعية أماندا Nembhard

تاريخ النشر : 2010/11/19

* ويب إنتاج : أماندا نيمبهارد

شيريل دوغلاس هو إعادة اكتشاف المهارات مطبخها. وخسر متذوق من المطبخ الفرنسي كلا الذراعين والساقين على حد سواء إلى العدوى.

وكانت في المستشفى لمدة ثلاثة أشهر ، لاعادة التأهيل لمدة ثمانية. إعادة دوغلاس ، مع الحصول على الاستقلال أن هذه اليد الكترونية. أنا على الأطراف الاصطناعية ، كل اصبع يتحرك بشكل فردي ، مما سمح لها بأن الكائنات قبضة.

كهربائية مثبتة في نهاية الطرف شيريل التقاط اشارات من عضلات لها. كمبيوتر داخل اليد تلتقط الإشارات ويوجه كل اصبع على التحرك.

باحثون في جامعة بنسلفانيا وتتخذ خطوة واحدة أبعد الأطراف الصناعية : تطوير واحدة التي تتحرك مع قوة العقل. نشأ الدكتور دوغلاس سميث وفريقه نظام مصغرة العصبي. خطتهم : إرفاق أقطاب مصغرة للنظام العصبي. زرعه في النخاع الشوكي وانها ستعمل مثل تمديد الحبل -- ربط الأفكار المريض للحركات. بالنسبة لشخص مثل وسائل التكنولوجيا الجديدة شيريل نظرة جديدة للحياة.

به والذين يعيشون من دون حدود. وأنا أطرافهم يستخدم شيريل تزن أقل من جنيه عدة يد الاصطناعية التقليدية. أنه يكلف نحو 18 ألف دولار ، وتتناول عادة عن طريق التأمين.



الخلفية : بدلة ، الاصطناعية ، أو أطراف صناعية هي امتداد الجهاز الاصطناعي الذي يحل محل جزء من الجسم في عداد المفقودين. ويقدر أن واحدا من كل 200 شخص في الولايات المتحدة كان لها البتر.

الأطراف الاصطناعية التقليدية : والصرح هو الإطار الداخلي أو هيكل عظمي لأطراف صناعية. ويجب أن الصرح تقديم الدعم الهيكلي وتقليديا تتكون من قضبان معدنية. في الآونة الأخيرة ، وقد استخدمت أخف من ألياف الكربون المركبة على شكل اعمدة. أرفقت أحيانا اعمدة من غطاء ، عادة مصنوعة من مادة تشبه رغوة. المقبس هو جزء من الجهاز الاصطناعية التي واجهات مع الطرف المريض ، أو طرف الجذع المتبقية. لأن مأخذ تنقل قوات من أطراف صناعية لجسم المريض ، ويجب أن يكون تركيبها بدقة على الطرف المتبقية لضمان أنه لا يسبب تهيج أو الضرر على الجلد أو الأنسجة الكامنة. نظام التعليق هو ما يبقي على أطراف صناعية تعلق على الجسم. ويمكن لآلية تعليق تأتي في عدة أشكال مختلفة. على سبيل المثال ، في حالة وجود نظام تسخير ، والأشرطة ، يتم استخدام أحزمة أو الأكمام لإرفاق جهاز الاصطناعية. بالنسبة لبعض أنواع من عمليات البتر ، والاصطناعية قادرة على البقاء المرفقة فقط حول الشكل المناسب للطرف المتبقية. واحد من الأنواع الأكثر شيوعا من آليات تعليق يعتمد على الشفط. على الرغم من معظم الأطراف الاصطناعية وهذه المكونات الأساسية بشكل أو بآخر ، كل جهاز فريد من نوعه ويهدف لنوع محدد ومستوى البتر. (المصدر : التحالف مبتوري الأطراف الأمريكية)

إنشاء المحققون في جامعة بنسلفانيا في كلية الطب وسيلة جديدة لجعل الأطراف الاصطناعية : بيونيك المستقبل. انها واجهة البيولوجية التي يمكن أن تصل النظام العصبي للمريض على أطرافهم الاصطناعية الفكر يحركها. وتتمثل الفكرة في استخدام الأنسجة التالفة مناطق الجهاز العصبي لتوفير إشارات الأوامر لقيادة الجهاز مثل طرف اصطناعي. ويتمثل التحدي بالنسبة لهم في أداء الاصطناعية بشكل طبيعي. على سبيل المثال : يمكن أن الأفكار والمريض تحويل الإشارات العصبية إلى حركات من الأطراف الصناعية ، في حين أن تنمية مداركه الحسية ، مثل درجة الحرارة أو الضغط ، وتقديم الملاحظات على التكيف مع الحركات. مثل سلك التمديد ، ويمكن أن نهاية غير مسرى من النسيج العصبي في المعمل ونمت تتكامل مع أعصاب المريض ، وترحيل الإشارات من وإلى الجانب الكهربائي ، بدوره ربطها جهاز الكتروني. قد يكون هذا النظام ، ويوم واحد يكون قادرا على العودة إلى وظيفة الأشخاص الذين تعرضوا للشلل نتيجة اصابة النخاع الشوكي ، فقد أطرافهم ، أو بطرق أخرى. (المصدر : بيان صحفي الطب بنسلفانيا).



الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://florida.ahlamontada.com
 
Exploring the new generation of prosthetics
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» بعض أغاني البوب الكورية لفرقي المفضلة

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى عرب فلوريدا Arab Florida :: معهد اللغة الإنجليزية CMMS - لرؤية المنتديات سجل معنا :: 4A-CMMS :: Reading-
انتقل الى: